Kilka praktycznych informacji organizacyjnych, które pomogą Pani podczas pobytu
Godziny przyjęć do szpitala
Szpitalna Izba Przyjęć działa 24 h/dobę, 7 dni w tygodniu.
Informacje ogólne
- Informacja – wszelkich informacji o stanie zdrowia udzielają:
- Kierownik oddziału (Ordynator)
- Lekarz prowadzący wizytę poranną – ginekolog, dot. dziecka – neonatolog, lekarz wykonujący badanie przed wypisem do domu. Prosimy, by Pani zadawała pytania, by lekarz mógł wyjaśnić wszelkie wątpliwości.
- Lekarz dyżurny w godzinach 14:00-08:00
Leki własne
Pacjentka przebywając w Szpitalu nie może przyjmować żadnych leków bez zgody lekarza. Leki, których przyjmowanie związane jest z leczeniem chorób współistniejących przewlekłych, należy przekazać w oryginalnych opakowaniach w dniu przyjęcia wraz z zaleceniem dawkowania od lekarza prowadzącego Położnej Izby Przyjęć.
Organizacja dnia na Oddziale
Dzień na Oddziale zorganizowany jest zgodnie z harmonogramem. W trosce o bezpieczeństwo prosimy, by zgłaszać za każdym razem kiedy chce Pani opuścić oddział położnej. Pacjentka powinna opuścić szpital kiedy ma już pełny wypis własny i dziecka oraz oddane oświadczenia dotyczące wyboru przychodni i położnej środowiskowej.
Zaleca się odwiedziny:
- W Oddziale Położniczo- Ginekologicznym w godzinach 16:00-18:00, natomiast w innych godzinach po uprzednim ustaleniu z lekarzem prowadzącym lub dyżurnym. Odwiedziny mogą być ograniczone w uzasadnionych medycznie okolicznościach przez Kierownika Oddziału;
- w Oddziale Neonatologicznym w godzinach 14:00-15:00, w pozostałym czasie odwiedziny uzgadnia się z lekarzem prowadzącym lub dyżurnych;
- na salach pooperacyjnych, salach intensywnego nadzoru za zgodą personelu.
Zalecane godziny odwiedzin są związane z ciągłością procesu diagnostyczno-terapeutycznego.
Wyżywienie
Pory posiłków – śniadanie: 7.45 – 8.30 , obiad: 12.45 – 13.30 , kolacja: 17.00 – 18.00
W każdym oddziale znajdują się aneksy kuchenne do dyspozycji Pacjentek. Wyposażone w czajnik elektryczny, kuchenkę mikrofalową oraz lodówkę. Żywność własną prosimy przechowywać w małych ilościach na 1-2 dni w podpisanym pudełku w lodówce dla Pacjentek na oddziale.
Psycholog
Prawo do uzyskania pomocy psychologicznej posiada każda Pacjentka przebywająca w naszym szpitalu. Prosimy chęć skorzystania z porady psychologa zgłosić do położnej.
Laktacja i karmienie dziecka
Każda pacjentka może poprosić o doradcę laktacyjnego. Wszystkie Pielęgniarki i Położne są przeszkolone w zakresie laktacji. W sytuacji większych trudności w karmieniu noworodka położna poprosi eksperta laktacyjnego. Certyfikowani doradcy laktacyjni współpracują z nami codziennie.
Depozyt
Przedmioty wartościowe prosimy oddać rodzinie do domu. Szafki depozytowe dla osób, które chcą oddać przedmioty wartościowe znajdują się w Szpitalu. Szczegółowych informacji udzieli Pani każda położna.
TV
W salach Pacjentek znajdują się telewizory. Korzystanie z nich jest bezpłatne.
Wi-Fi
W szpitalu istnieje bezpłatny dostępu do sieci Wi-Fi. Hasło jest umieszczone w każdej sali Pacjentek.
Opieka duszpasterska
W Szpitalu istnieje możliwość skorzystania z posługi duszpasterskiej księdza katolickiego oraz przedstawicieli innych wyznań. Chęć skorzystania należy zgłosić położnej.
Wypis ze Szpitala
Kartę informacyjną, dokumenty własne oraz potrzebne zaświadczenia otrzyma Pani na oddziale w dniu wypisu ze Szpitala. W weekendy i święta formalności związane z wypisem odbywają się w oddziałach w godzinach popołudniowych.
Bociania paczka
Wraz z dokumentami wypisowymi Mama otrzymuje drobny upominek od naszego Szpitala.
Ankieta satysfakcji
Wszystkie nasze pacjentki zachęcamy do podzielenia się opinią dotyczącą pobytu w Szpitalu. Na salach umieszczone są QR kody, które kierują bezpośrednio do ankiety elektronicznej.
Ankietę można wypełnić również on line za pomocą tego linku:
https://npsocenapacjentek.webankieta.pl/